ZÁKAZNÍCKA PODPORA & ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVEDE

Tešíme sa, že ste zavítali na náš internetový obchod, a pokiaľ ešte váhate s kúpou z dôvodu neúplných informácií, sme vám plne k dispozícii. Pre efektívnejšie riešenie možných situácií, ktoré môžu nastať v rámci objednávky alebo samotnej inštalácie hry, vám nižšie ponúkame zoznam najčastejších otázok, s ktorými sa na nás obraciate.

V prípade, že máte inú špecifickú otázku, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu prostredníctvom chatu, emailu alebo telefonicky, všetky údaje o kontaktoch nájdete na konci stránky.

Akým spôsobom mi bude HRA DORUČENÁ?



Všetky hry na našej internetovej stránke sú vám k dispozícii vo forme digitálneho kľúča, prostredníctvom ktorého si aktivujete Vami zvolenú hru na danej platforme a stiahnete si ju do počítača. Aktivačné kľúče k hre sú jedinečné, po aktivácii máte hru už navždy zálohovanú vo svojom účte, a môžete si ju odtiaľ kedykoľvek stiahnuť, pokojne aj do viacerých počítačov.

Už viac nemusíte čakať na kuriéra alebo si ísť vyzdvihnúť zásielku na poštu, digitálny kľúč vám odošleme EMAILOM ihneď po prijatí peňazí na náš účet. Hru tak môžete hrať už do polhodiny od vytvorenia objednávky, v závislosti od rýchlosti inštalácie zvolenej hry. Aktivačný kľúč vám pošleme takmer ihneď po prijatí platby, v prípade online platby je to otázka minút, bankový prevod trvá cca. 1 pracovný deň.



Môžem ZRUŠIŤ nezaplatenú OBJEDNÁVKU?



Všetky nezaplatené objednávky sa automaticky stornujú, pred prijatím peňazí nie sú záväzné, a v prípade potreby si môžete pokojne spraviť druhú objednávku, s požadovaným spôsobom platby.

Ak ste boli presmerovaní do platobnej brány a platba bola neúspešná, príde vám pravdepodobne automaticky notifikácia o storne objednávky. V prípade, že ste zavreli okno pred presmerovaním, alebo ste platbu nezadávali, môžu Vám staré objednávky zostať v stave Čakania na platbu. Takéto objednávky však nie sú záväzné, môžete ich pokojne ignorovať. Vzhľadom k tomu, že z našej strany nevieme posúdiť, či platba neskôr dobehne, nemôžeme ich stornovať manuálne v našom systéme.

Objednávky s bankovým prevodom sú rovnako nezáväzné pred zaplatením, všetky nezaplatené objednávky považujte za zrušené. Ak si prajete objednávku stornovať po odoslaní peňazí a neboli vám ešte odoslané aktivačné kľúče, kontaktujte nás čo najskôr so žiadosťou o zrušenie objednávky. Pred odoslaním aktivačného kľúča ešte vieme objednávku stornovať a vrátiť vám platbu, po odoslaní kľúčov to už žiaľ nie je možné, z dôvodu zverejnenia licenčného kľúča.



Ako si mám hru NAINŠTALOVAŤ do počítača?



U nás zakúpené hry si jednoducho stiahnete do počítača po aktivácii nami odoslaného kľúča v danom programe. Stačí si zvoliť správny návod pre stiahnutie hry podľa toho, pre ktorú platformu je hra určená, a postupovať krok po kroku podľa návodu. Informácia o platforme zvolenej hry je uvádzaná vždy v detaile produktu ako ikona pri obrázku, alebo nižšie vo Vlastnostiach.

Aktivácia hry je jednoduchá, rýchla a bezplatná, herného klienta ako STEAM, ORIGIN, UPLAY...si jednorazovo stiahnete z určenej stránky do počítača, zaregistrujete si vlastný účet a následne len pridávate hry do vašej virtuálnej knižnice hier. Niektoré hry nepotrebujú k aktivácii inštaláciu herného programu, aktivujete si ich priamo na určených webových stránkach.

Všetky informácie nájdete priamo v Návodoch a popise hry.



Mám problém s AKTIVÁCIOU hry.



V prvom rade sa prosím uistite, že hru aktivujete na správnej platforme, v 99% neúspešnej aktivácie sa jedná len o nesprávne zvolený návod pre aktiváciu hry. I keď je väčšina hier dostupných pre STEAM, nie všetky hry sú automaticky určené pre túto platformu, preto je nutné skontrolovať informáciu o hernej platforme v detaile produktu. Rovnako ak ste kupovali viacero hier, aj tie môžu mať odlišné postupy aktivácie.

V prípade, že ste postupovali podľa správneho návodu, a napriek tomu je aktivácia hry neúspešná, kontaktujte nás prosím EMAILOM na info@gamershop.sk s presným popisom problému, t.j. ako ste hru aktivovali a aká chyba nastala. I keď sa jedná skôr o výnimky, je možné, že nám dodávateľ poslal omylom nesprávny kľúč, alebo vznikla manuálna chyba pri prepisovaní kľúča. V tom prípade to obratom riešime ako reklamáciu a po zaslaní potrebných dokladov, vám čo najskôr odošleme nový aktivačný kľúč (obvykle túto situáciu riešime do pár hodín/ na druhý pracovný deň).



Môžem aktivačný KĽÚČ použiť OPAKOVANE?



Nie, aktivačný kľúč je jedinečný a jednorazový, avšak opakované použitie kľúča nie je potrebné. Po aktivácii kľúčom sa vám hra automaticky pridá do vašej knižnice hier v danom programe.

Ak vás teda po aktivácii kľúča nepresmerovalo automaticky na inštaláciu hry, alebo si hru chcete stiahnuť neskôr, stačí sa prihlásiť do svojho účtu, v ktorom ste aktivačný kľúč prvýkrát použili, a prejsť do Knižnice hier/ Knihovny alebo Game Library. Odtiaľto si hru môžete kedykoľvek stiahnuť, aj do viacerých počítačov.

Ak vám pri aktivácii hry vypisuje chybovú hlášku, že aktivačný kľúč už bol použitý, uistite sa najskôr prosím, či vám hru po prvom pokuse nepridalo do vašej knižnice hier. Ak tam aktivovanú hru nenájdete, kontaktujte nás prosím EMAILOM na info@gamershop.sk, obratom to budeme riešiť ako reklamáciu.

Do emailu prosím uveďte číslo vašej objednávky, akým spôsobom ste hru aktivovali a aká chyba nastala. I keď sa jedná skôr o výnimky, je možné, že nám dodávateľ poslal omylom nesprávny kľúč, alebo vznikla manuálna chyba pri prepisovaní kľúča. Po zaslaní potrebných dokladov vám čo najskôr odošleme nový aktivačný kľúč.



Akú hru dostanem ZADARMO k nákupu?



Ako bonus posielame ku každej objednávke (bez finančného limitu) jednu bonusovú Náhodnú STEAM hru zdarma. Hra sa vám automaticky pridá do košíka po vložení vami zvolenej hry. Keďže sa jedná o Náhodnú hru, jej názov dopredu nepoznáme, obsah hry sa vám odomkne až po jej aktivácii v STEAME, môže to byť akákoľvek hra určená pre túto platformu.

Viac o hre a návod na aktiváciu hry nájdete v sekcii Hra zdarma.



NEBOL mi doručený ŽIADNY aktivačný kľúč na email.



Rýchlosť doručenia aktivačného kľúča závisí predovšetkým od vami zvolenej platobnej metódy.

V prípade bankového prevodu spracovanie platby trvá štandardne 1 pracovný deň. Ak ste odoslali peniaze na náš účet, dôležité je počkať na celý proces spracovania platobného príkazu, peniaze na náš účet sa automaticky nepripíšu po zadaní platby. Ani táto forma platby však nemá dlhý časový limit, ak zadávate platbu v pracovný deň, obvykle prídu peniaze nasledujúci pracovný deň. Pokiaľ platíte večer alebo cez víkend, je treba počítať s časom na spracovanie platby. V prípade večernej platby môžu prísť peniaze prvý alebo druhý nasledujúci pracovný deň, pri platbách zadaných cez víkend môže byť prevod ukončený v pondelok alebo utorok. Ak čakáte dlhšie ako takto uvedený čas, kontaktujte nás prosím emailom.

V prípade online platby prostredníctvom platobnej brány presun peňazí prebehne takmer okamžite. Do emailu vám príde automaticky vygenerovaná notifikácia o prijatí platby, a následne vám príde email s aktivačným kľúčom.

Je tiež možné, že aktivačný kľúč vám bol odoslaný, len chyba nastala vo vašom emailom serveri, kedy sa vám email nezobrazil. V tom prípade si prosím najskôr skontrolujte SPAM (nevyžiadanú poštu), alebo rozkliknite celú konverzáciu s naším obchodom, aktivačné kľúče mohli byť poslané vo viacerých emailoch a staršie maily tak v konverzácii skrylo.

Ak email s kľúčmi nenájdete ani po tejto kontrole, kontaktujte nás prosím a emaily vám radi ešte raz prepošleme.



Na email mi zatiaľ PRIŠIEL LEN aktivačný kľúč k Náhodnej STEAM hre.



I keď máme aktivačné kľúče k väčšine hier nahodených priamo na našom sklade, čiže sa vám aj automaticky po prijatí platby odošle aktivačný kľúč k zakúpenej hre, môže sa výnimočne stať, že sa daná hra dočasne vypredá. V tom prípade odosielame aktivačný kľúč manuálne, v pracovných dňoch sme online od 8:0022:00, čiže aktivačný kľúč vám príde na email do cca. 10-20 minút. Počas víkendov a sviatkov pracujeme v obmedzenom režime, doba dodania sa tak v najhoršom prípade môže predĺžiť na 1-3 hodiny.

Pokiaľ vám nepríde notifikácia o Odoslaní objednávky, na vašej objednávke momentálne pracujeme a čoskoro vám bude odoslaný aj druhý aktivačný kľúč, poprosíme vás len o chvíľku trpezlivosti.



Ako zistím, či zvolenú hru SPUSTÍM na svojom počítači?



Každá hra má svoje špecifické požiadavky pre počítač, preto je dobré si pred kúpou overiť, či váš počítač spĺňa minimálne požiadavky pre hru.

Na našom eshope je pri každom produkte samostatná sekcia Spustím hru?, kde si po kliknutí na daný odkaz môžete preveriť váš počítač.

Stačí zadať hru, o ktorú máte záujem, a kliknúť na tlačidlo Can I run it? Nato stránka preverí váš počítač a napíše vám oznámenie, či bude hra s vaším počítačom kompatibilná, a bez problémov ju spustíte.



Dá sa u vás PLATIŤ aj prostredníctvom PayPal/ Paysafecard?



Platbu prostredníctvom PayPal/ Paysafecard v súčasnosti žiaľ neposkytujeme, nakoľko majú tieto služby vysoké poplatky za prevod peňazí, čo by bolo pre zákazníka nevýhodné. Všetky platby, ktorými je možné platiť na našom eshope, sú bez poplatkov, platíte len čiastku za zvolenú hru, bonusová hra i doručenie emailom sú samozrejme zadarmo.



Môžem dostať faktúru na FIRMU?



Ak máte záujem u nás nakupovať veľkoobchodne a chcete vystaviť faktúru na firmu, tak prosím neobjednávajte priamo cez náš eshop, ktorý je určený len pre maloobchodný predaj (v online objednávke nie je možné uviesť firemné fakturačné údaje). Kontaktujte nás EMAILOM na info@gamershop.sk a v správe pre nás uveďte:

1. Názov produktu (produktov), o ktorý máte záujem.

2. Množstvo produktov, o ktoré máte záujem, v prípade väčšieho odberu Vám vieme poskytnúť zľavu!

3. Vaše fakturačné údaje.

Následne vás bude kontaktovať náš pracovník z veľkoobchodného oddelenia a zašle vám platobné inštrukcie, prípadne cenovú ponuku. Po uhradení objednávky vám budú zaslané zakúpené licenčné kľúče na email a faktúra vystavená na vašu firmu. Pozor, ak ste firma mimo Slovenska a ste platca DPH, budete platiť sumu bez DPH a aj faktúra bude vystavená bez DPH. My sme platcami DPH.



Môžem aktivačný kľúč použiť aj NESKȎR?



Samozrejme, aktivačné kľúče majú neobmedzenú časovú platnosť, takže aktiváciu si môžete nechať na neskôr. Hru v digitálnej forme tak môžete kúpiť aj ako darček, obdarovaný si tak bude môcť hru pridať do svojej virtuálnej knižnice platformy STEAM, ORIGIN, UPLAY...

V prípade, že obdarovaný ešte nemá vytvorený účet v danom hernom programe, môžete mu vytvoriť účet aj sami a hru mu aktivovať vopred, následne ju dáte spoločne len sťahovať.

Aktivácia hry nemá podmienku okamžitého sťahovania hry, ak si chcete hru inštalovať neskôr, ale chcete ju už mať pridanú vo svojej knižnici, pokojne tak spravte, hra vám ostane vo vašej Knižnici hier danej hernej platformy a kedykoľvek si ju z nej môžete stiahnuť, prípadne aj do viacerých počítačov.



Sú hry na vašej stránke určené pre Playstation, Xbox alebo počítač?



Keďže sa špecializujeme výhradne na digitálnu distribúciu, naša ponuka hier je čiastočne obmedzená len pre tie herné zariadenia, ktoré takúto službu poskytujú.

Aktuálne je drvivá väčšina hier určených práve pre počítač, nakoľko preň je dostupných najviac hier vo forme digitálneho kľúča, ale máme v ponuke aj niekoľko základných titulov pre Xbox konzoly. Všetky hry majú presné určenie podľa toho, na ktorom zariadení ich môžete hrať a rovnako má každý produkt znázornenú hernú platformu v popise produktu vo Vlastnostiach.

Pre jednoduchšie a rýchle hľadanie podľa vašej preferencie herného zariadenia či platformy máme na stránke dostupné prehľadné Triedenie hier podľa platformy.

Platformy ako STEAM, ORIGIN, UPLAY, BATTLE.NET, GOG.COM...sú určené pre počítač, jedná sa o herný program, ktorý si jednoducho, rýchlo a bezplatne stiahnete do vášho počítača, a následne si môžete pridávať hry do vášho novo vytvoreného účtu.

Hry pre XBOX ONE/ 360 si budete aktivovať prostredníctvom bezplatného XBOX LIVE účtu. Pre aktiváciu a stiahnutie hry je teda nutné mať prepojenú konzolu s internetom, hru si aktivujete podľa tohto návodu.



Mám na nákup u vás ZÁRUKU?



Samozrejme, na všetky naše aktivačné kľúče máte 100% záruku, garantujeme, že po zaplatení objednávky si hru aktivujete nami odoslaným aktivačným kľúčom. V prípade, že máte problém s aktiváciou hry, pozrite si prosím vyššie uvedený postup pri aktivácii hier. Ak sa vám hru napriek tomu nepodarí aktivovať, kontaktujte nás EMAILOM a situáciu čo najskôr vyriešime k vašej spokojnosti.

V prípade, že máte špecifický technický problém priamo so spustením hry, kontaktujte nás EMAILOM na info@gamershop.sk. V emaili prosím uveďte číslo vašej objednávky a pripojte screenshot chybovej hlášky alebo daného problému (fotka obrazovky: Alt + Print Screen -> ctrl V) + konfiguráciu vášho počítača: procesor, grafickú kartu, pamäť RAM a operačný systém, aj to či je 32 alebo 64 bit. Následne predáme váš problém kolegovi z IT oddelenia, aby vám poradil, bude vás spätne kontaktovať.

Pre korektné spustenie hry je nutné vlastniť dostatočne výkonný počítač, ktorý spĺňa minimálne požiadavky pre hru. Pokiaľ sa budete hru snažiť spustiť na počítači s nedostačujúcimi technickými parametrami, bezproblémový chod hry žiaľ nevieme garantovať. Minimálne požiadavky pre hru preto odporúčame overiť ešte pred samotnou kúpou na tomto linku systemrequirementslab.com.

Všetky problémy spojené či už s aktiváciou, inštaláciou alebo spustením hry sa však snažíme v maximálne možnej miere riešiť. I v prípade, že nastane problém s hrou, máme k dispozícii kvalifikovaných technikov, ktorí vám ponúknu riešenia pre optimalizáciu priebehu hry. S bežnými problémami vám poradíme obratom, na emaily odpovedáme max. do 1 hodiny v pracovných dňoch, cez víkendy do pár hodín, a v prípade špecifického technického problému je doba čakania na odpoveď pár hodín, prípadne nasledujúci pracovný deň.

O našej dôveryhodnosti a službách sa môžete sami presvedčiť prostredníctvom skúseností zákazníkov, ktorí u nás reálne nakúpili a dali nám pozitívne recenzie.



ZÁKAZNÍCKA PODPORA - kontakt



Kontaktovať nás môžete v pracovné dni od 08:30 do 21:00 cez online chat na stránke, email, alebo telefonicky a odpovieme vám do pár minút.

Cez víkendy a sviatky pracujeme tiež, ale v obmedzenom režime, kontaktovať nás môžete emailom, na ktorý vám do pár hodín zašleme odpoveď.

Email: info@gamershop.sk

Telefón: 0948 487 444

KONTAKTNÝ FORMULÁR - POŠLITE NÁM SPRÁVU

Interbook s.r.o.

Sídlo:
Ružinovské centrum, Klincová 37/B, 821 08 Bratislava
IČO: 46570420 DIČ: 2023471956 IČ DPH: SK2023471956

Bankové spojenie:
Banka: UniCredit Bank Slovakia a.s.
Číslo účtu: SK1211110000001218649018